پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
مراسم

حوزه/ امام جمعه کاشان با تاکید بر بصیرت گفت: اگر بصیرت نباشد، مانند آن گروهی خواهیم بود که با چشم‌پوشی از ظلم ۷۵ ساله اسرائیل معتقدند نباید برای نابودی اسرائیل جشن بگیریم و اصلا قضیه فلسطین به ما مرتبط نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم طلیعه حضور طلاب حوزه علمیه خواهران تابع استان قم، ضمن خیر مقدم به طلاب جدیدالورود، خطاب به طلاب حاضر عنوان کرد: نکته برداری و ثبت بیانات سخنرانان از مهمترین رموز موفقیت در مسیر طلبگی است.

وی با بیان خاطراتی از نحوه تحصیل خود در اوایل طلبگی، اولین توصیه خود را خوب درس خواندن، پیش مطالعه، تقریرنویسی، مباحثه و پس مطالعه عنوان کرد.

وی افزود: توصیه دوم در مسیر طلبگی، حداکثر تلاش برای تهذیب نفس، اخلاص و احترام وافر به پدر و مادر است که چرا که احترام به والدین، سنت خدا است و انسان را به سرعت به کمال می‌رساند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با تاکید بر بصیرت بیان کرد: اگر بصیرت نباشد، مانند آن گروهی خواهیم بود که با چشم‌پوشی از ظلم ۷۵ ساله اسرائیل معتقدند نباید برای نابودی اسرائیل جشن بگیریم و اصلا قضیه فلسطین به ما مرتبط نمی‌شود.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha